Projekt: Gioachinova kuharica - Mozart kugle
Danas su učenici drugih, trećih i četvrtog razreda na kreativan način kroz neformalan pristup naučili nešto novo o glazbi. Cilj ovoga projekta bio je educirati učenike o povijesti glazbe, glazbenom jeziku i glazbenim oblicima te percepciji i važnosti glazbe u obrazovanju i razvijanju vještina kroz glazbeno-scenski kolaž, pokušavajući proširiti njihov interes za klasičnu glazbu te animirati učenike drugog razreda za glazbeno obrazovanje. Nadalje, cilj je bio pokazati učenicima kako se i s klasičnom glazbom može postići suvremeni izričaj te kako klasična glazba s vremenom ne gubi ni vrijednost, ni značaj, ni kvalitetu ….
Riječ je o autorskom projektu edukativnog karaktera namijenjenog učenicima osnovnih škola, čiji je cilj približiti povijest glazbe, glazbeni jezik i različite glazbene stilove školskoj publici. Autorice i izvođačice ovoga projekta stručne su osobe iz područja glazbene i kazališne umjetnosti, kao i glazbene i kazališne pedagogije: Frana Marija Vranković, mag.art i Ivana Jelača, prof. klavira koja je kao učiteljica klavira radila u našoj školi.
Glazbena djela koja su izvedena u glazbenom dijelu kolaža te tematske cjeline koje su obrađene u scenskim interpolacijama prilagođene su nastavnom planu i programu Glazbene kulture za osnovne škole, propisanog od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta Republike Hrvatske.
Upravo ovaj Projekt je Upravni odjel za obrazovanje, sport, socijalnu skrb i civilno društvo grada Dubrovnika prepoznao i predložio kao dio Programa javnih potreba u obrazovanju te skrbi o djeci i mladima u gradu Dubrovniku te uputio pismo preporuke Ministarstvu.
Autorice su nas oduševile i sadržajem i izvedbom i pristupom.
Kako bi i posjetiocima naših web stranica dočarali djelić atmosfere koja je vladala za vrijeme izvedbe u foto galeriji donosimo slike.
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |